Menu

Juryrooster

Het juryrooster voor het seizoen 2017-2018 is hier te downloaden: Juryrooster 1e helft 2017-2018

Lees ook nog even het protocol jurytafel door. 

Protocol jurytafel

Degene die als EERSTE wordt genoemd bij de eerste wedstrijd op het juryrooster gaat zich melden bij het dienstdoende badpersoneel en vraagt om de portofoon. Deze persoon meldt ook bij het badpersoneel, dat de portofoon de hele dag/middag onder beheer van de jurytafel valt.

De secretaris van de laatste wedstrijd brengt aan het einde van de laatste wedstrijd de portofoon terug naar het dienstdoende badpersoneel.

De leden van de jurytafel delen mee aan de (nieuwe) scheidsrechters, dat deze na afloop van hun wedstrijd(en) een gratis consumptie kunnen gebruiken in ons Clubhuis.

LET OP: kinderen van leden of van bezoekende spelers mogen NIET zwemmen in welk bad dan ook. De verantwoording kunnen wij hiervoor niet nemen. Signaleer je dit, graag melden aan een van onze eigen coaches.

Indien een van de juryleden niet op komt dagen, dient men op zoek te gaan naar vervanging in het zwembad of in het Clubhuis. Voor alle wedstrijden (behalve voor de pupillen <11 en < 13) zijn 3 juryleden met een W diploma nodig.

Noteer de data dat je bent ingepland aan de jurytafel tijdig in je agenda.

Kun je een keer echt niet jureren ruil dan op tijd.

Is ruilen echt niet mogelijk, neem dan contact op met de aanvoerder van het team dat als teamverantwoordelijke genoemd wordt bij de desbetreffende wedstrijd. Graag ook op tijd regelen: laat het alsjeblieft niet op de laatste dag aankomen!

Hoofdmenu

Over VZC

Leden

Volg ons